Blog to miejsce do podzielenia się na piśmie z innymi internautami moimi fascynacjami. Dotyczą one głównie regionu wałbrzyskiego, w którym przeżyłem już ponad pół wieku Będę o nim pisał, dzieląc się z Czytelnikami moimi refleksjami z przeczytanych książek i osobistych doświadczeń związanymi z poznawaniem jego historii i piękna krajobrazów.

poniedziałek, 8 stycznia 2018

Głosuj na mnie !



„Gazeta Wrocławska” ogłosiła kolejny plebiscyt pod nazwą: Osobowość roku 2017.

Regulamin plebiscytu i wszystkie szczegóły z nim związane są podane w gazecie,  w innych środkach przekazu, a także na  – facebooku.
Można je w każdym momencie odnaleźć w internetowych goglach pod hasłem”: Osobowość roku 2017 powiat wałbrzyski.

Jakimś cudem znalazłem się na liście nominatów powiatu wałbrzyskiego w dziale – kultura.

Mam poważnych konkurentów, działaczy kultury z Walimia, Szczawna-Zdroju, Sokołowska i z mojej  Głuszycy, na których będę głosował.

Skoro jednak zostałem dostrzeżony przez organizatorów plebiscytu nie mam wyboru, staję do konkursu. Jako emeryt w stanie spoczynku nie mam za sobą załogi zakładu pracy, zależnych ode mnie współpracowników, ani też licznych znajomych i rodziny. Mam tylko wspaniałych Czytelników moich książek, gazet i blogu, a także  Słuchaczy audycji wałbrzyskiego radia „złote przeboje”.

Cieszyłbym się bardzo, gdyby i na moją osobę padło sporo głosów, choć rok 2017 nie różnił się zbyt wiele od kilku lat wcześniejszych, w których ukazywały się moje książki i spotykały mnie zaszczyty, jak chociażby tytuł zasłużonego dla powiatu wałbrzyskiego.

Myślę, że moich Czytelników i Słuchaczy nie muszę przekonywać, że warto na mnie zagłosować. Nie muszę chwalić się osiągnięciami, nie zależy mi aż tak bardzo by wygrać w tym konkursie, bo wszyscy konkurenci to osoby młodsze, którym takie wyróżnienie może tylko dodać zapału do dalszej pracy. Byłoby mi wstyd, gdybym  na koniec plebiscytu pozostał z zerową ilością głosów.

Dlatego proszę – zagłosujcie na mnie !

Konkurs kończy się 31 stycznia. Jest jeszcze sporo czasu. „Kości zostały rzucone!”

W głosowaniu trzeba podać numer telefonu i adres mailowy nominata. Oto one:

 Komórka : 605 216 373, adres mailowy: michalistan @gmail. com

Fot. Zbigniew Dawidowicz 

P.S. Głosujemy wysyłając SMS na nr 72355 o treści: GK 137 Koszt SMS - 2,50

5 komentarzy:

  1. Oczywiście,że zagłosuję na Ciebie.Ponadto poproszę moich znajomych aby również oddali głos na naszego blogera.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosuj!Głosuj!Głosuj!
    https://www.youtube.com/watch?v=vfyCgGdznv4
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie moim komentatorom za życzliwość i poparcie mojej osoby w plabiscycie. Cieszę się, że są to moi starzy znajomi, Bronisław i Henryk, a także niespodziewani goście, Jurij i Halina. Miło mi, ze przy tej okazji będziemy mogli się bliżej poznać.Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń